sandae 3 - Version 2

題外話
唔知點解,炮台山間Burger King有張高枱總係無人食嘢,每次去都見有保險經紀或者合約職人同客簽文件。

最近鍾意食軟雪糕,10蚊樓下,試吓無壞,無謂嚴選啦。

第一位 Burger King朱古力新地 ($9)
半年前要選好食軟雪糕的話,麥當當的雪糕新地和麥旋風應該都入我的最愛三甲,不過試過漢堡王的話,又點會返轉頭呢?就咁睇上去分別不大,仲少咗麥當當雪糕新地有咬口嘅花生,不過重點都係軟雪糕嘛,如果雞要有雞味, 呍呢嗱雪糕當然要有呍呢嗱味,食過漢堡王新地,先覺得麥當當新地唔係真嘅呍呢嗱。

第二位 OK便利店豆腐味軟雪糕 (約$4)
有兩個重點,豆腐味夠濃,質地夠硬淨。便利店軟雪糕經常轉款,除咗朱古力同呍呢嗱嘅特別口味都只係期間限定,最近呢隻豆腐味又重新登場。

第三位 富豪雪糕筒 ($7)
好多細嗰時食嘅嘢都變咗味,好似維他奶,近四十年歷史嘅富豪雪糕最難得係,咁多年都咁好味,做到味道不變呢件事,都足以成為經典。

20蚊就可以試勻三客軟雪糕,不過一客軟雪糕的卡路里都唔少(200-300卡)!

P.S.
論到軟雪糕,不能不談日本啦!除咗將好多古怪口味嘅軟雪糕發揚光大,就連味道視覺都有學問,原研哉有本《Ex-formation RESORT》談到軟雪糕製作機噴咀設計,還有雪糕筒的實驗構思,大眼眼界呢!

softee 1 - Version 2

softee 2 - Version 2

softee 3 - Version 2

這書收錄多個生活實驗,談的正是設計和結構與生活之間有趣而微妙的關係。

Ex‐formation RESORT @阿撈B
http://www.anobii.com/books/Ex‐formation_RESORT/9784120037627/01b7810920a30140a3/

Did you like this? Share it: